Bel ons

Logistiek medewerker / dossierbeheerder

Voor onze klant te Antwerpen zijn we op zoek naar een logistiek medewerker / dossierbeheerder!

Taken & profielen

Volledig afhandelen (A-Z) dossiers import-export en distributie: Aanmaken en opvolgen van dossiers van A tot Z (vanaf opdracht klant tot vertrek uit Antwerpen: opdrachten geven aan onderaannemers zoals rederijen, lossingsopdrachten aanmaken, regelen van transport,…) Orderverwerking Interne en externe diensten opvolgen Telefonische klantencontacten Input van gegevens in diverse systemen Opvolging crosstrade Aanmaken bill of loading, oorsprongcertificaten, diverse attesten en paklijsten Accurate

Vaardigheden

Grondige kennis Incoterms Minimum 2 jaar ervaring in Expeditiesector (geen typische expediteur) Profiel logistiek management of gelijkwaardig door ervaring Kennis vrijstellingen, warranten, LME is een pluspunt Goede kennis Engels, Duits, Frans (schriftelijk ook belangrijk!) andere taal is een pluspunt Vertrouwd met MS Office en IT-vaardig zijn. Kennis OLS is een pluspunt. Accuraat & probleemoplossend kunnen werken Persoonlijkheid: rustig, assertief, ambitie, luisterbereidheid, communicatief sterk, plichtsbewust, zelfconotrole en hulpvaardig Dynamisch & flexibel (naar werk en uren toe) Stressbestendig zijn Zelfstandig kunnen werken maar ook functioneren in teamverband Bereid zijn in een 5-dagenweek te werken

Aanbod

Contract onbepaalde duur na positieve evaluatieperiode bij een bloeiend havenbedrijf in een dynamisch team Marktconform loon met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatie, smartphone,…. Opleidingen zowel intern als extern

Registratienummer: VG 1176/BUOSAC

Solliciteer nu

Ben je geïnteresseerd in deze een job? Vul dan onderstaand formulier in. Voeg je cv en motivatiebrief toe en vervolgens contacteren we jou zo snel als mogelijk.

Zoek je een job of een geschikte werknemer voor je bedrijf?