Bel ons

Tobasco & Callexcell: Not Another Client Relationship

06 - 07 - 2017

Doorheen de jaren bouwden we met Tobasco heel wat leuke, duurzame relaties op met klanten. Een tof voorbeeld daarvan is onze samenwerking met Callexcell. We spraken af in Stayen waar we een gesprek hadden met een van onze starters bij Callexcell!

Callexcell wil niet zomaar een contactcenter zijn. Zij zijn een NACC: Not Another Contact Center. Hun ambitie is dan ook om niet het grootste contactcenter te zijn, maar wel het beste. Daarbij staat open en transparante communicatie centraal, intern én extern. Bovendien gaan ze op zoek naar de laatste vernieuwingen binnen de sector om klanten en medewerkers nog beter te verwennen.

De HR-samenwerking

“De missie van Callexcell sluit heel nauw aan bij de onze”, zo legt Adinda Heyvaert van Tobasco Sint-Truiden uit. "Callexcell ontstond in 2009 en wij zijn meteen van bij de start hun vaste partner geworden. Het was dan ook ontzettend spannend om die eerste momenten bewust meegemaakt te hebben. Dat zorgde voor een unieke band tussen beide bedrijven."

"Ondertussen zijn er meer dan 500 personen aan het werk bij Callexcell, waarvan zeker 70 à 80 uitzendkrachten via ons.”

Adinda Heyvaert, inhouse coördinator Tobasco

De groei van Callexcell

Callexcell blijft groeien, dat staat vast. Zo zullen ze het komende jaar richting de 550 werknemers gaan. Zelfs op dit moment staan er nog een tiental vacatures open (bekijk ze hier!). Dat gaat van Franstalige tot Nederlandstalige profielen, van klantendienstmedewerkers tot commerciële medewerkers.

Inhouse story

“Het is een puur inhouse verhaal”, vertelt Adinda. “Dat maakt onze samenwerking net zo leuk en uniek. Wij zitten letterlijk net naast Callexcell hier op Stayen. Hierdoor kennen we elkaar héél goed en kunnen we veel sneller schakelen als er bepaalde vragen zijn. Bovendien weten we ook echt wat er leeft bij hen op de werkvloer.”

Aan de slag via Tobasco!

We spraken af met Jasmien Vlekken. Zij begon 7 maanden geleden via Tobasco bij Callexcell. “Klopt, in december ben ik er begonnen! Een vriendin van mij werkte hier al 2 jaar en vroeg me om eens te solliciteren. Dat deed ik dan ook."

"Tobasco contacteerde me enkele dagen na mijn sollicitatie. Ze nodigden me uit voor een gesprek, lieten me enkele testen doen en gaven me heel wat begeleiding. Twee weken later kon ik al aan de slag!”

Jasmien, starter via Tobasco @ Callexcell

Een doorsneedag bij Callexcell

“Momenteel werk ik voor een financieel project binnen Callexcell”, legt Jasmien uit. “Verkopen hoort daar bij, maar ook contracten opmaken, administratief werk bijhouden, vragen van klanten beantwoorden, enzovoorts. De ene dag doe je inbound, maar als je morgen outbound wil doen is dat geen enkel probleem. Elke dag is altijd anders. Dat maakt het juist zo leuk!” 

De sfeer zit goed!

Binnen het project heeft Jasmien een elftal collega’s. En zij vormen samen een hechte groep! “We gaan regelmatig na het werk samen eentje drinken. Ja, we zijn echt wel héél close met elkaar.” (lacht)

Callexcell spant zich ook in om hun medewerkers het zo comfortabel mogelijk te maken tijdens het werk. “Tijdens de winter kunnen we altijd rekenen op verse, warme soep. Bovendien is er ook altijd vers fruit in onze keuken te vinden. Dat maakt het gewoon nog leuker om hier te werken!”

Bedankt Jasmien. Leuk om te horen dat je het daar bij Callexcell zo goed hebt. We wensen jou nog veel succes!

Op zoek naar een job?

Momenteel staan er nog vacatures open bij Callexcell. Dit gaat van commerciële medewerkers tot helpdeskmedewerkers, zowel Nederlandstalig als Franstalig.

Ja, ik heb interesse!

Zoek je een job of een geschikte werknemer voor je bedrijf?